Popravek napake cene dostave
Predragi obiskovalci mojega dišečega spletnega kotička,
globoko se opravičujem za težavo, s katero ste se srečali ob poizkusu oddaje naročila na moji spletni strani. Nedavno sem odkrila pomanjkljivost, ki je povzročila zmedo in neugodje pri vašem nakupovalnem doživetju, zaradi česar sem nemudoma ukrepala.
Ugotovila sem, da je prišlo do napake, ki je povzročila, da se je znesek dostave prikazoval kot 10 EUR na začetku postopka nakupa, ne glede na dejansko lokacijo stranke.
Z veseljem sporočam, da sem uspela odpraviti napako, kar bo pripomoglo k boljši izkušnji postopka nakupa. Še enkrat se iskreno opravičujem vsem in se vam zahvaljujem za vaše razumevanje in potrpljenje. Strošek poštnine za stranke iz Slovenije se bo sedaj pravilno izpisal 4,5 EUR.
Vaša izkušnja na moji spletni strani mi veliko pomeni, zato si bom še naprej prizadevala za izboljšanje storitve.
Če sami opazite še kakšno napako, ki sem jo morda spregledala, bom zelo vesela, če “me pocukate za rokav” in me opomnete.
Hkrati želim poudariti, da še vedno velja ugodnost brezplačne dostave pri nakupu nad 49 EUR.
Hvala vam za vašo zvestobo in razumevanje.
Z iskrenimi opravičili,
Nataša
Komentiraj
Se hočete pridružiti razpravi?Veseli bomo vašega mnenja!